اخبار

مزایای رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ پودری الکترواستاتیک

رنگ های پودری الکترواستاتیک برای سطوح فلزی و ایجاد پوشش یکنواخت یک تکنیک عالی و کاربردی می باشد علت این است که سطوح فلزی که حامل بار منفی میباشند که رنگ با بار مثبت را به خوبی به خود جذب میکند و برای استفاده در کارهای صنعتی و تجاری به شدت توصیه می شود.

مزیت های رنگ پودری الکترواستاتیک:

۱-دوام بالا:

مقاومت بالای آنها در برابر شرایط محیطی اعم از رطوبت بالا-زنگ زدگی-ضربه و مواد شیمیایی،همچنین یکی از ویژگی های چشمگیر این نوع رنگ عایق الکتریکی بودن است که در برابر نیز مقاوت خوبی دارد.

این پوشش ها به علت اینکه درخشندگی خود را به راحتی از دست نمیدهند نیز برای مسیرهایی که در معرض ساییدگی و پر ترافیک قرار دارند نیز کاملأ مناسب و عملکرد خوبی را ارائه میدهد.

۲-ضخامت بالا:

این نوع رنگ هارا با یک بار اسپری کردن دارای ضخامت می شوند اما اگر از لحاظ ضخامت بخواهیم با رنگ های مایع مقایسه کنیم باید گفت رنگ های مایع همین ضخامت را با ۶ با رنگ کردن بدست میاورد.

۳-بهداشتی و ایمن:

از رنگ های پودری الکترواستاتیک میتوان در تأسیسات و جاهایی که به شرایط بهداشتی بالا نیاز دارند استفاده کرد زیرا از تکثیر و پخش عوامل بیماری زا مثل انواع باکتری و قارچ جلوگیری میکنند.

۴-پوشش رنگ های الکترواستاتیک با محیط زیست سازگاری کامل دارند.

۵-استفاده بهینه و بیشتر از مواد:

در رنگ های مایع مقداری از رنگ ها هدر میرود اما در این نوع از رنگ ها تقریبأ از همه مواد استفاده می شود و در طول رنگ آمیزی مواد در هوا هدر نمیرود.

۶-خشک شدن  در مدت زمان کم و سرعت بالا

زمان خشک شدن رنگ های پودری تقریبأ ۱۰ دقیقه میباشد بر خلاف رنگ های مایع چندین ساعت زمان برای خشک شدن نیاز دارند.

۷-مقرون به صرفه

رنگ پودری

www.kiansanaatco.com

بدلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و بهره مندی از عمرطولانی کاملأ مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد.

تیم حرفه ای کیان صنعت برهان سعی کرد با زبانی ساده و مختصر درباره مزایای رنگ های پودری توضیح دهد تا افرادی که قصد استفاده از این نوع رنگ ها را در صنعت خود دارند بتوانند اطلاعاتی در این باره کسب کنند و همچنین در مقاله بعدی به معایب رنگ های پودری الکترواستاتیک میپردازیم.

در این مقاله مزایا و معایب رنگ پودری الکترواستاتیک را مورد نقد و بررسی قرار دادیم و همچنین به معرفی راهکار برای رفع معایب رنگ پودری پرداختیم.جمع آوری این اطلاعات توسط تیم حرفه ای کیان صنعت برهان صورت گرفته که با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان در زمینه رنگ پودری الکترواستاتیک قرار میگیرد.

کیان صنعت برهان تمامی خدمات رنگ و تجهیزات رنگ را پوشش میدهد و میتوانید برای خرید و سفارش تجهیزات خط رنگ به این مجموعه مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *