اخبار

ضرورت ساخت سایکلون رنگ پودری+عملکرد

سایکلون

در این مقاله میخواهیم درباره سایکلون یا دستگاه بازیافت رنگ توضیحاتی مختصر و مفید ارائه دهیم و همچنین دلیل ضرورت ساخت این دستگاه را بگوییم.دستگاه سایکلون نیز جزو موارد ضروری خط رنگ کامل میباشد.

یکی از ویژگی های رنگ پودری قابل بازیافت و استفاده مجدد رنگ می باشد که توسط همین سیستم سایکلون رنگ پودری صورت میگیرد،بازیافت رنگ فقط مختص رنگ های پودری الکترواستاتیک می باشد و رنگ های مایع قابلیت بازیافت و استفاده مجدد را ندارند.

عملکرد دستگاه سایکلون به این صورت می باشد که ذرات معلق در هوا را مکیده و این مکش توسط فن سانتریفیوژ صورت میگیرد به صورتی که از خارج شدن ذرات رنگ از داخل کابین رنگ جلوگیری می کند.

سایکلون

حالا بعد از اینکه رنگ جمع آوری شد برای اینکه بتوانیم استفاده مجدد کنیم،نیاز به خالص سازی دارد،خالص سازی رنگ توسط دستگاه مونوسایکلون انجام می شود.

www.kiansanaatco.com

با این توضیحاتی که داده شد قطعأ به مزایای دستگاه بازیافت رنگ پی بردید.

بدلیل استفاده مجدد از رنگ ها با کاهش هزینه روبرو هستیم و روش کاملأ به صرفه ای می باشد.

دلیل بعدی به خطر نیفتادن سلامت کاربران و اپراتورها،ذرات معلق که برای سلامت مضر است در کابین جمع آوری می شوند به در هوا معلق نمی مانند.

نکات فنی که برای خرید یک دستگاه سایکلون حائز اهمیت می باشد:

  • نوع موتور دستگاه
  • راندمان دستگاه
  • جنس فیلترهایی که در دستگاه بکار میرود
  • نوع فن تعبیه شده
  • اندازه و ابعاد دستگاه که نسبت به نیاز طراحی و ساخته می شود.

پس نتیجه میگیریم سایکلون یا سیکلون جزو دستگاه های ضروری تجهیزات خط رنگ الکترواستاتیک می باشد.

شرکت کیان صنعت برهان توانایی ساخت دستگاه بازیافت رنگ را براساس نیاز شما در ابعاد و اندازه های مختلف دارد، همچنین علاوه بر ساخت و تولید در راه اندازی و خدمات پس از ساخت نیز شما را پشتیبانی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *